Календарі

Календар – поліграфічний продукт багатоцільового призначення, котрий не втрачає актуальності. Його використовують як бізнес-подарунок, практичний сувенір, поширювальний матеріал на виставках, презентаціях. Багато компаній щорічно намагаються випускати фірмові календарі, щоб забезпечити клієнтам і партнерам нагадування про свої товари і послуги протягом наступного року.

Більшість видів календарів використовується в рекламних цілях:

- Квартальний – основний варіант календаря, що відображає імідж компанії, не просто демонструє фірмовий стиль, а й містить необхідну інформацію для цільової аудиторії.

- Перекидний настінний – поєднує в собі функції календаря і постера, зазвичай розміщується на видному місці в якості декоративного елементу, тому постійно перебуває в полі зору партнерів і потенційних клієнтів.

- Календар-плакат – бюджетний варіант для масового поширення, містить рекламну та контактну інформацію.

- Календар-будиночок – настільний варіант. З огляду на компактні розміри, рекламна інформація в них подається виключно важлива, що не перешкоджає сприйняттю чисел, дат, а оформлення служить лаконічним нагадуванням про компанію.

- Кишеньковий календар – найбільш поширений вид календарів, використовується для залучення уваги до товарів і послуг, служить зручним поширювальним матеріалом.