Папки

Фірмові папки відносяться до числа популярної поліграфічної продукції, котра об'єднує в собі рекламні й іміджеві функції. Як частина корпоративного стилю, вони працюють на підвищення лояльності клієнтів і співробітників фірми, а також служать наочною рекламою при проведенні переговорів, на ділових зустрічах, виставках, презентаціях.

Готуючи пакет документів для існуючих і потенційних партнерів у фірмовій папці, компанія проявляє увагу до колег по бізнесу, демонструє свою повагу. Ймовірність того, що оригінально оформлена папка не загубиться в одержувача серед інших паперів, дуже висока.

Самі по собі корпоративні папки можуть бути досить змістовними, наприклад, містити важливу інформацію для клієнта:

- назву компанії;

- логотип, слоган;

- контактні дані.